Tuesday, February 16, 2016

Aê Gu hŏng Aê Gă yăl dliê kơ phŭng hđeh êdam êra ênuk anei.

Aê Gu hŏng Aê Gă yăl dliê kơ phŭng hđeh êdam êra ênuk anei.
Aê Gu hŏng Aê Gă 


Klei Êđê
Tiếng Việt
Tiếng Anh (English)
Aê Gu: Kâo mĭn dah kâo mâo biă snăk klei knang hlăm phŭng Hđeh êdam êra ênuk anei.
Aê Gă: Ya ngă ih mĭn msĕ si anăn?
Aê Gu: Ih dlăng, phŭng Hđeh êdam êra ênuk anei amâo mâo mă bruă wăt hriăm hră msĕ si drei êlâu dih ôh. Kâo buh diñu kmang hŏng klei hlăp lanh lu hĭn.
Aê Gă: Kâo kăn jăk ư lei ih lač msĕ sinăn.
Aê Gă: Kâo mĭn lu msĕ snăn, kăn djŏ jih jang lei.
Aê Gu: Kâo ăt buh drei amâo lŏ dưi knang kơ diñu ôh.
 Aê Gă: Snăn, drei jing bĕ phŭng pơ prŏng leh anăn mâo bruă mđoa tơl truh kơ diñu prŏng.
Aê Gu: Kâo hơêč hmưi diñu dưi, biădah kâo ăt čiăng bi kngăr.
Aê Gă: Lŏ wĭt hdơr bĕ ih mđơr hŏng thŭn digỡ hlăm ênuk anăn. Ih ăt đuễ dăp hŏng klei hriăm hră mơh.
Aê Gu: Kâo đuễ dăp hŏng klei hriăm hră?
Aê Gă:  Sĭtnik ih đuễ dăp hŏng klei hriăm hră. Drei ăt mbĭt đuễ dăp hŏng klei hriăm hră. Ih lŏ dhơr bĕ?
Aê Gu: Ư, snăn mơh gỡ.
Aê Gă: Kyuanăn, Ih buh mơh. Drei ăt mlih leh mơh.

Aê Gu: Tôi e rằng tôi có ít niềm tin vào thanh thiếu niên ngay nay.
Ae Gă: Tại sao ông lại nghĩ như vậy?
Aê Gu: Hãy xem, thanh thiếu niên ngày nay không làm việc và học như chúng ta đã từng làm, tôi thấy chúng chơi nhiều hơn.
Aê Gắ: Tôi không hoàn toàn đồng ý với ông.
Aê Gă: Tôi nghĩ một số họ là như vậy, nhưng chắc chắn không phải là tất cả.
Aê Gu: Tôi chỉ cảm thấy chúng ta không thể tùy thuộc vào chúng nữa.
Aê Gă: Nào, chúng ta sẽ trở thành người lớn và có trách nhiệm khi chúng lớn lên.
Aê Gu: Tôi ước chúng có thể, nhưng tôi rất nghi ngờ.
Aê Gă: Hãy nhớ lại cách ông cư xử khi ông bằng tuổi họ. ông luôn luôn trốn học.
Aê Gu: Tôi trốn học?
Aê Gă: Hẳn nhiên ông đã trốn học, chúng ta cùng nhau trốn học . hãy nhớ lại xem?
Aê Gu: À, có thể.
Aê Gă: Vậy, ông thấy đó chúng ta đã thay đổi.
Aê Gu: I’m fraid I have very little faith in today’s teenagers.
Aê Gă: Why do you think that?
Aê Gu: Look, today’s young people don’t work and study as hard as we used to, but they certainly spend more than we did.
Aê Gă: I don’t quite agree with you.
Aê Gă: I think some of them are like that. But certainly not all of them are.
Aê Gu:  I just feel that we can’t depend on them any more.
Aê Gu: come on, they will become more mature and responsible when they grow up.
Aê Gă: I wish they would, but I doubt it very much.
Aê Gu: Just try to recall how you behaved when you were their age. You always truant.
Aê Gă: I did?
Aê Gu: You certainly did. We did together. Remember?
Aê Gă: Uhm, probably I did.
Aê Gu: So, you see. We changed.

Čih-Viết-Write by Ama SaKin


0 comments:

Post a Comment