Sunday, February 21, 2016

KÂO ÊPA TIAN – TÔI ĐÓI – I’M HUNGRY


KÂO ÊPA TIAN – TÔI ĐÓI – I’M HUNGRY.

Kâo êpa tian. Kâo čiăng bơng sa mta mnơng.
Tôi đói. Tôi muốn ăn một cái gì đó.
I'm hungry.I'd like to eat something.
KÂO ÊPA TIAN – TÔI ĐÓI – I’M HUNGRY



Klei Êđê
Tiếng Việt
English
Jame: Hey Sarah. Si ngă găp?
Sarah: Suaih. Bi găp suaih mơh hĕ?
Jame: Suaih mơh.
Sarah: Ya dŏ ih čiăng ngă anăn?
Jame: Kâo êpa tian. Kâo čiăng bơng sa mta mnơng.
Sarah: Ti anôk ih čiăng nao bơng?
Jame: Kâo čiăng ti Sang Mkra Mnơng Bơng huă Ǐ.
Sarah: Ya mta mnơng ih čiăng bơng ti anăn?
Jame: Kâo čiăng Mi Ŏng Ǐ. Ih čiăng bơng mơh hĕ?
Sarah: Hơ ơh. Kâo amâo jăk čiăng đei ôh. Biădah kâo čiăng Pizza.
Jame: Chào Sarah, Bạn thế nào?
Sarah: Khỏe, Bạn có khỏe không?
Jame: Khỏe.
Sarah: Bạn muốn làm gì vậy?
Jame: Tôi đói. Tôi muốn ăn một cái gì đó.
Sarah: Bạn muốn đi ăn nơi nào?
Jame: Tôi muốn đi tới một Nhà hàng Ý.
Sarah: Bạn thích những món ăn Ý nào?
Jame: Tôi thích Mì ống Ý. Bạn có thích không?
Sarah: Không, Tôi không thích. Nhưng tôi thích Pizza.
Jame: Hi Sarah, how are you?
Sarah: Fine, how are you doing?
Jame: OK.
Sarah: What do you want to do?
Jame: I'm hungry.I'd like to eat something.
Sarah: Where do you want to go?
Jame: I'd like to go to an Italian restaurant.
Sarah: What kind of Italian food do you like?
Jame: I like spaghetti.Do you like spaghetti?
Sarah: No,I don't,but I like pizza.


Čih – Viết – Write by Ama Sakin

0 comments:

Post a Comment